Objednat online v KINKA

 

Objednávka v internetovém obchodě KINKA probíhá v následujících krocích:

 

Krok 1: Zadání zákaznických údajů

Pokud nemáte osobní účet KINKA

Pokud ještě nemáte osobní účet KINKA, můžete si jej zřídit během procesu objednávání nebo zadat jednorázovou objednávku. U jednorázové objednávky jsou povinnými údaji pozdrav, jméno, příjmení, adresa, e-mailová adresa a telefonní číslo.

 

Pokud jste si vytvořili osobní účet KINKA

 

Pokud jste si vytvořili osobní účet, klikněte na tlačítko "Přihlásit". Vaše údaje se automaticky vyplní po zadání e-mailové adresy a hesla. V případě potřeby je opravte.

 Krok 2: Zadejte svou doručovací adresu

V tomto kroku vyberete požadovanou doručovací adresu: doručení na vaši fakturační adresu, doručení na jinou doručovací adresu nebo vyzvednutí objednávky doručené do obchodu.

 Krok 3: Vyberte způsob platby

Nabízíme různé možnosti platby: platba při doručení kurýrovi, platba kreditní kartou kurýrovi při osobním odběru, platba bankovním převodem předem na základě faktury, platba v..

 

 Krok 4: Zkontrolujte údaje a odešlete objednávku.

 

Na stránce s přehledem objednávek se vám opět zobrazí kompletní objednávka. Zkontrolujte, zda jsou všechny údaje správné.

Kliknutím na tlačítko "Změnit" můžete v případě potřeby změnit fakturační nebo dodací adresu, způsob platby nebo počet objednaných produktů.

Kliknutím na tlačítko "Zrušit" odstraníte výrobek z nákupního košíku.

Na stránce s přehledem objednávek se opět zobrazí datum dodání, informace o tom, zda lze výrobek zabalit jako dárek, a celková cena objednávky včetně nákladů na dopravu.

Před odesláním objednávky si prosím přečtěte naše všeobecné obchodní podmínky.

Pokud je vše v pořádku, odešlete objednávku stisknutím tlačítka "Závazná objednávka s platbou". Poté obdržíte na svou e-mailovou adresu potvrzení o přijetí objednávky.  

Mohu svou objednávku změnit?

 

Ve svém online účtu KINKA máte přehled o svých objednávkách. V přehledu objednávek vidíte stav a další podrobnosti o svých aktuálních objednávkách.

 

Mohu změnit již zadanou objednávku?

 

Změna nebo zrušení objednávky z technických důvodů není možné.

Pokud si výrobek nepřejete z důvodu vady, máte 14 dní na to, abyste nám jej zaslali zpět nebo jej vrátili společnosti KINKA. Více informací naleznete v části Vrácení zboží.

Objednávání po telefonu

Výrobky z e-shopu KINKA si můžete objednat také telefonicky.

Naše zákaznická linka 0951 021 891 je k dispozici od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00 hodin.

 

Objednávka s osobním odběrem v kamenné prodejně KINKA

 

Objednejte si zboží a nechte si jej doručit do kamenné prodejny KINKA k osobnímu odběru.

 

Jakmile bude vaše objednávka v prodejně připravena, budete informováni e-mailem nebo SMS zprávou. Pokud jste při objednávání nezadali e-mailovou adresu, budete informováni prostřednictvím SMS. Zboží si můžete vyzvednout do 7 dnů ode dne odeslání SMS zprávy.

 

Doba dodání je 4-6 pracovních dnů. Zboží zaplatíte při převzetí platebními prostředky akceptovanými v obchodě. Zboží si můžete vyzvednout v prodejně KINKA do 7 dnů.

 

Při osobním odběru v kamenné prodejně přineste potvrzení objednávky, které jsme vám zaslali ihned po nákupu. Vytiskněte si ho nebo si ho uložte do mobilního telefonu. Předejdete tak nesrovnalostem při vyzvedávání zboží.

 

 

Objednejte si zboží k doručení na vámi uvedenou doručovací adresu

Zboží vám rádi doručíme na vámi uvedenou doručovací adresu.

Doručení zboží bude provedeno naším smluvním dopravcem.

Možnosti doručení

Kurýrem na zvolené místo dodání

Zboží vám doručíme na vámi zvolené místo dodání kurýrem společnosti DPD Ltd. Zboží je doručováno kurýrem v pracovní dny.

Doba dodání je 4 až 6 pracovních dnů. Doba dodání objednaného zboží se zobrazí v nákupním košíku a bude vám osobně sdělena naším pracovníkem při telefonické objednávce. Pokud jste uvedli svou e-mailovou adresu, zašleme vám potvrzení objednávky, ve kterém bude rovněž uvedena doba dodání. Na vaši e-mailovou adresu můžeme zasílat i další informace týkající se vaší objednávky v e-shopu, např. potvrzení o odeslání zboží nebo potvrzení o vrácení zboží. Spolu s informacemi o zásilce vám zašleme odkaz na webové stránky našich partnerů, kde můžete sledovat cestu vaší zásilky.

Doručení na jinou doručovací adresu

V druhém kroku objednávky "Adresa dodání" můžete zvolit jinou adresu dodání. Fakturační i dodací adresa bude uvedena v potvrzení objednávky, které vám zašleme e-mailem po dokončení objednávky.

 

Informace o nedostupných produktech

Pokud je ve výjimečném případě vámi objednaný výrobek nedostupný, budeme vás o tom informovat e-mailem.

Dodání na prodejnu - objednávka a vyzvednutí

Všechny výrobky lze objednat na vaše jméno v kamenné prodejně KINKA a tam si je vyzvednout.

Doba dodání

Doba dodání je obvykle 4 až 6 pracovních dnů od objednání zboží.

Možnosti platby

Zboží zaplatíte při převzetí platebními prostředky, které jsou přijímány v prodejně.

Vyzvednutí objednávky

Pokud jste v procesu objednávání zadali svůj e-mail, obdržíte po odeslání objednávky potvrzení o jejím přijetí. Jakmile bude vaše objednávka připravena k osobnímu odběru, budete o tom informováni e-mailem. Zboží si můžete vyzvednout v prodejně KINKA do 7 dnů od doručení objednávky do prodejny.

Pokud jste při objednávce nezadali e-mailovou adresu, budete informováni prostřednictvím SMS. Zboží si můžete vyzvednout do 7 dnů ode dne odeslání SMS zprávy.

Při osobním odběru v kamenné prodejně přineste potvrzení objednávky, které jsme vám zaslali ihned po nákupu. Vytiskněte si ho nebo si ho uložte do mobilního telefonu. Předejdete tak nesrovnalostem při vyzvedávání zboží.

Osobní odběr není možný u velkoobjemového zboží (např. nábytku), partnerských akcí a dalšího vybraného zboží. Věnujte prosím pozornost informacím uvedeným na stránce s detailem příslušného produktu v části Objednávka a doručení.

Objednávání mimo území Slovenské republiky

Objednávání mimo území Slovenské republiky není možné. Sortiment z e-shopu KINKA lze objednat a dodat pouze v rámci příslušné země.

 

Distribuce objednávek

V některých případech je možné, že vám z technických nebo logistických důvodů zašleme informaci o tom, které produkty jsou okamžitě k dispozici a které ne, pro rychlejší vyřízení vaší objednávky. Výrobky, které nejsou okamžitě k dispozici, vám budou zaslány v samostatné zásilce později. V každém případě vám budeme účtovat poštovné a balné pouze jednou. Obdržíte od nás e-mailovou zprávu s potvrzením, že vaše objednávka byla odeslána a že byla rozdělena do jednotlivých zásilek.

Způsoby platby

V e-shopu KINKA nabízíme následující platební metody:

platbu předem bankovním převodem na základě faktury.

Platba na dobírku

Platba v hotovosti při osobním odběru na prodejně

Platební údaje :

Slovenská sporiteľňa, a.s.

Číslo účtu: 51 4994 4600/0900

IBAN: SK79 0900 0000 0051 4994 4600

SWIFT: GIBASKBX

 

KINKA si vyhrazuje právo v jednotlivých případech vyloučit některé platební metody. V případě osobního odběru lze platit pouze v hotovosti .

 

Platba na dobírku

Zboží zaplatíte při převzetí buď v hotovosti, nebo platební kartou. Platba při dodání na dobírku je zároveň celkovou konečnou částkou za zboží.

 

Platba v hotovosti při osobním odběru

Zboží zaplatíte při osobním odběru v prodejně. Při osobním odběru je možné platit v hotovosti .

 

Platba předem bankovním převodem

 

Platba bankovním převodem je způsob platby předem, tj. zboží je odesláno po připsání částky na účet.

prostředků na účet KINKA. Veškeré informace týkající se platby bankovním převodem vám budou zaslány e-mailem po odeslání objednávky. Upozorňujeme, že zboží bude rezervováno po dobu jednoho týdne.